Turangi, een regenachtige dag - Reisverslag uit Turangi, Nieuw Zeeland van Jan en Jeanet - WaarBenJij.nu Turangi, een regenachtige dag - Reisverslag uit Turangi, Nieuw Zeeland van Jan en Jeanet - WaarBenJij.nu

Turangi, een regenachtige dag

Blijf op de hoogte en volg Jan en Jeanet

03 Januari 2017 | Nieuw Zeeland, Turangi

Dinsdag 3 januari begint regenachtig en eigenlijk blijft het de hele dag regenen. Af en toe is het even droog. We vertrekken op tijd richting Taupo. Onderweg stoppen we nog in Wairakei, een geothermisch gebied, voor een kop koffie. Het regent te hard om de wandeling te doen, dus bekijken we de omgeving wat vanuit de auto. We maken nog wel een stop bij de Huka Falls. Deze zijn erg mooi. Daarna stappen we weer in de auto en rijden langs Lake Taupo, een enorm kratermeer, door naar Turangi. Hier verblijven we 2 nachten. 'S middags bekijken we het kleine stadscentrum nog even en 's avonds eten we heerlijk Fish en Chips in de plaatselijke taverne. Terug in ons motel maken we plannen voor de wandelingen van morgen in het Nationale Park Tongariro.