Op weg naar Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jan en Jeanet - WaarBenJij.nu Op weg naar Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jan en Jeanet - WaarBenJij.nu

Op weg naar Kuala Lumpur

Blijf op de hoogte en volg Jan en Jeanet

23 Januari 2017 | Maleisië, Kuala Lumpur

Maandag 23 januari
Vandaag moeten we vroeg opstaan, want we vliegen al om 9:00 uur van Christchurch naar Auckland. Het is gelukkig droog als we wakker worden. We vertrekken om ca 7:30 uur vanaf ons motel, het is ca 5 minuutjes rijden naar de luchthaven. We leveren de huurauto in en we doen nog wat souvenirs aankopen.
De vlucht verloopt voorspoedig en we komen rond de geplande tijd van 10:15 uur aan in Auckland. Ook hier is het mooi weer en zonnig. We hebben nog heerlijk even buiten gezeten in zonnetje. Daarna ingechecked voor de vlucht van 14:40uur naar Kuala Lumpur. Er stond een enorme lange rij.....
Toen dat gelukt was, stond Marian, de collega van Jeanet, ons al op te wachten. We hebben samen koffie gedronken en bijgepraat. Erg leuk! Marian blijft nog ruim 2 weken bij haar dochter in NZ.
Onze vlucht vertrekt met een kleine vertraging maar uiteindelijk komen we op de geplande tijd aan in Kuala Lumpur. Het is dan 20:30 uur lokale tijd, 5 uur vroeger dan in Nieuw Zeeland en 7 uur later dan in Nederland.
Bij aankomst in de aankomsthal staat er al een taxichauffeur van ons hotel op ons te wachten.
Hij brengt ons in ca 45-50 minuten naar het hotel in KLCC (Kuala Lumpur City Centre), waar we tegen de klok van 22:15/22:30 uur aankomen. We hebben nog even gezeten op onze mooie ruime kamer, wat gedronken en zijn toen lekker gaan slapen. Het was een lange reisdag !