Nieuw Zeeland 2017 - Reisverslagen van Jan en Jeanet - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland 2017 - Reisverslagen van Jan en Jeanet - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland 2017

Het is bijna zover

Het aftellen is bijna begonnen.... over 5,5 week is het zover en dan gaan we vertrekken naar Nieuw Zeeland. Wat een geweldig vooruitzicht. 4 weken de tijd om lekker samen te genieten van al het moois wat we gaan zien en ook broer/zwager en familie bezoeken in Wellington !!
We hebben er lang naar uitgekeken en nu is het bijna zover...

De afgelopen periode zijn we erg druk geweest met het samenstellen van de route, het uitzoeken van de overnachtingsadressen, het boeken van excursies en het regelen van een auto. Het is allemaal gelukt !
Over de route hebben we lang nagedacht.... telkens bleek dat we dagen tekort kwamen voor al onze wensen.... wat een luxe probleem.

We hopen dat we geregeld op deze wijze onze belevenissen met jullie kunnen delen en jullie op de hoogte te houden van al het moois wat we hebben gezien.